Verzenden / Retourneren

Verzenden/Retourneren

PostNL

We versturen bijna al onze pakketten via PostNL. Zodra wij een verzendlabel aanmaken ontvangt u automatisch een email met de tracktrace code van PostNL. Hiermee kunt u eenvoudig uw pakket volgen. u ontvangt ook automatisch status updates van uw bestelling

DPD

Grotere en zwaardere pakketten versturen wij via DPD. Wij kunnen tot 15u DPD pakketten aanleveren, deze wordt dan vaak de volgende dag nog geleverd. Zodra wij uw pakket hebben klaar gemaakt en overgedragen aan DPD ontvangt u een email met een status update. U ontvangt ook een tijdstip wanneer uw zending geleverd wordt.

Retourneren

Binnen het zichttermijn van 14 dagen mag u uw bestelling onbeschadigd en ongebruikt zonder reden terugsturen. U kunt het beste vooral uw retour melden, dan maken we een RMA nummer voor u aan. u kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.

Betaalmethoden

Wij maken binnen onze webshops gebruik van diverse betaalmethoden. De meest gebruikte betaalmethode is i-Deal.
We bieden de volgende betaal opties:
Logo’s
i-Deal PayPal Riverty KBC Sofort

Bij ons op kantoor kunt u pinnen.

Garantie/klachten

Op de meeste producten zit 1 of 2 jaar garantie. Sommige leveranciers bieden levenslange garantie. Andere leveranciers hebben een carry in service. Dit verschilt per merk per product. Voor dat u een defect product naar ons stuurt kunt u het beste eerst telefonisch contact met ons zoeken. Wij kunnen dan aan de hand van het probleem adviseren wat de juiste weg is mbt uw defect. Telefonisch 0591635801